Tuesday 3 September 2013

HERB-LAX

PERBEZAAN SHAKLEE:
Ramuan asas produk ini terdiri daripada kombinasi sains perubatan tradisi dan teknologi barat. Ia mengandungi 9 herba semulajadi : 

Senna Leaves :Merangsang tindakan pembersihan yang lembut pada usus dan perut, percepatkan proses detoksifikasi dan mengurangkan penyerapan lemak.

Buckhorn bark :Melembutkan najis untuk memudahkan pergerakan dan memberikan lembapan kepada usus.


Licorice root :Membantu proses detoksifikasi.


Fennel seeds :Mengeluarkan toksin yang terkumpul akibat lebihan makanan dan pengambilan alcohol, membantu pencernaan dan berkesan untuk masalah sembelit dan kembung perut atau usus.

Anise seeds: Merangsang pengeluaran jus gastric untuk membantu proses pencernaan.


Rhubard root: Herba yang banyak digunakan dalam perubatan Cina untuk digunakan sebagai antibiotic.


Blue malva flower: Membantu proses detoksifikasi dan mengimbangi tekstur kulit.


Culver’s root: Membantu masalah lebihan air dalam badan dan asma.


Alfalfa Leaves: Membersihkan usus, darah dan hati.


Manfaat Utama:
·        Pembersihan Najis yang tersekat
·        Merangsang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita.
·        Membantu masalah sembelit
·        Tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi pergerakan usus (natural bowel movement) dan secara langsungnya membantu masalah sembelit
·        Mengempiskan perut
·        Ia membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut. Sesuai diambil seperti biasa atau dicampurkan dalam air panas, sebagai minuman teh herba.

Cadangan Pengambilan
*Untuk kesihatan berpanjangan : 2 kali seminggu – 4 biji setiap kali sebelum tidur
*Untuk pembersihan usus/detoksifikasi, melawan kanser, mengawal berat badan : 2 kali sehari- 3 biji setiap kali (selepas makan dan sebelum tidur)

Perhatian !!!
Mereka yang mempunyai sistem penghadaman yang lemah akan mengalami cirit-birit pada peringkat awal pengambilan. Manakala di bawah kondisi normal, Herb-Lax menampakkan kesan dalam tempoh 8-12 jam selepas pengambilan.
Mereka yang mengalami masalah sembelit yang serius boleh meningkatkan dos pengambilan kepada 5-8 biji dan boleh kembali kepada dos biasa setelah proses penghadaman / pembuangan kembali normal.

Untuk pembelian dan pertanyaan, sila PM KAMI di :
http://www.facebook.com/messages/aniplipishealthshack atau Hubungi kami SMS / WhatsApp - 013 900 4003 (Zuriah) / 019 964 0086 (Haniff)







Post a Comment

0 comments:



 
Copyright @ AniplipisHealthShack 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi